Heiza's Tornado

Appeltävling med Laila o Alma

Kategori: Allmänt

Jättekul men super tidigt fick vi ge oss iväg inte sovit så mycket jag kom ju hem från Bruse ganska sent kan man
säga, men det gjorde inget. V i hade så himla kul idag Laila o Alma var jätte duktiga klarade Appellen och blev
uppflyttad,  en andra placering inte illa , sen fick dom en jätte fin pokal också, så jag sa till Lotus nu får vi öka träningen lite om vi ska komma så långt någon gång, han tittade på mig o tänkte nog, ja inte är det mitt fel att vi inte tränar mer än vad vi gör matte, men kom igen nu matte så sätter vi lite fart.Det här såg inte så tokigt ut va, Alma o Laila var strålande glada, PUSS PÅ DOM från Lotus o Mig.

KOMMENTARER:

  • cathrine säger:
    2009-06-08 | 00:12:02
    Bloggadress: http://vargstubackens.se

    hej och tack för inlägget ,berömmet för sidan ska mikaela ha ler

    Tack med det va trevlig träffa er med..han ser jätte söt ut din kille...

  • Glimz säger:
    2009-06-10 | 11:54:28
    Bloggadress: http://www.ninz.se

    Gullig du är Anneli som ställde upp för Laila & var hennes coach & supporter under dagen :D Eloge till dig! Ha det bäst, kram -Nina

Kommentera inlägget här: