Heiza's Tornado

Internationell utställning i köping!

Kategori: Allmänt

Ja inte illa Lotus vann Juniorklassen med CK och blev 2:a bästa hane så ett par tjusiga rosetter kammade han hem.
Jätte kul och vi är så nöjda, Lotus är så slut och vad ska inte Christina vara som fick springa med tre hundar i denna värme och lilla Laila fick som vanligt valla barnvagnen med lilla Jasmin i. SUPER TACK TILL DIG CHRISTINA  och lilla Laila också. Middagen väntar bara att beställa vad du vill ha Christina, kram från oss till dig.
Domare för dagen var en italiensk herre vid namn Inzoli Massimo och han tyckte Lotus var stilig.

Vi har varit o tränat lite spår med George och spåren slutade med att en liten gömd buse satt o väntade på oss
Lotus tyckte det var så kul och gissa om det blev drag ut i spåren efter detta, nu tror han att det sitter en liten buse och väntar på oss varje gång.

Lite Lydnad har jag o Laila varit o tränat gick riktigt bra sista gången, han var på G faktiskt. Vi  gjorde platsliggning inte så bra Lotus ville hellre smyga fram till lilla söta Kylie.Här är jag faktiskt riktigt stilig för att inte
tala om hur stilig Kristina är, och det här var den bästa bilden på oss i dag.

Jag har också fått bada och jag älskar att bada o simma hur mycket som helst matte får slita upp mig nästan.


Sen har jag åkt båt för första gången jätte mysigt och varit i Sigtuna ätit lunch och fikat på Tant Brun.
gissa om jag var slut på hemresan.
Fikar på Tant Brun.
Tröttheten börjar infinna sig.
Nu orkar jag inte hålla huvudet uppe
längre. Kram på er.
Kommentera inlägget här: