Heiza's Tornado

Julafton kul!!

Kategori: Allmänt

Ja då anlände vi jag o min haltande matte till Jonas o Pernilla, dom proppade i sig en massa goda saker
och jag fick smaka jag med, skinkan var godast tror jag. Sen fick vi lite juklappar o jag tyckte det var jätte
kul att få öppna paket, jag fick en massa kul saker en liten fotboll pipgrejer och ben fick jag också.

Den här lilla hunden hade jag önskat mig
för min kompis Ozzy har en sån så jag fick den av honnom faktiskt.
Jag är helt tagen av denna lilla piphund.

KOMMENTARER:

  • Lindha säger:
    2009-12-27 | 10:06:46
    Bloggadress: http://vildarna.bloggplatsen.se

    Åååå pipisar är fascinerande, konstigt nog verkar hundarna digga dom som sjutton :-)



    Hoppas ni har en forsatt härlig julhelg! Och att haltandet gått över, vad har du gjort?



    Kram kram!

  • Anneli säger:
    2009-12-27 | 10:49:42

    Inte mycket vaknade på natten till Julafton och kunde inte vända mig, kunde knappt gå på Julafton sen var det bättre dagen efter men på kvällen kom eländet tillbaka igen sen hade jag lite ont igår på dagen, men i dag känns det riktigt bra. Pusst pusst

    för det var riktigt jobbigt, men han där uppe kanske hörde att man inte kan ha ont i bendelarna när man har världens bästa hund som behöver ha lite roligt när man är ledig.

    Kram

  • Glimz säger:
    2009-12-28 | 00:25:32
    Bloggadress: http://www.ninz.se

    Guuuuuuuuu så söt han är lille Lotus, den charmigaste av dem alla, finns det något elakt i den bamsebulingen, näpp! Men hur mår du nu vännen? Tycker så synd om dig o din höft! Hoppas verkligen att du mår bättre!

    Kramar om goe Anneli med raraste Lotus!



    Pssssssst, tusen tack för julklappen vännen :D Snart blir det bio time :) :)

  • Anita och Aquila säger:
    2009-12-28 | 10:22:49
    Bloggadress: http://www.aquila.dinstudio.se

    OOO, piipiiisar är härliga! Hoppas höften sköter sig. Ses; Anita

Kommentera inlägget här: