Heiza's Tornado

Bevakningskurs!!

Kategori: Hundar

Ja då har vi varit på bevakningskursen första gången, det var intressant och kul, mycket teori och sen lite träning ute blev det i dag,ska bli kul o se vad som händer nästa gång. Sen har vi tränat lite apellspår, det första med lite hjälp och bra tips av Nina. Och lydnaden kämpar  vi med lite här o var kan man säga. Visst är jag lite gullig i den här lådan.
Sen var det ju min systerdotter som ställde på lilla stockholm för första gången sin lilla prinsessa Zelda och det gick jätte bra dom var så duktiga båda två Zelda fick fösta pris GRATTIS TILL ER BÅDA.

OCH SÅ TILL DAGENS STORA HÄNDELSE ALMA SOM GJORDE SIN KORNING OCH DET GICK JÄTTE BRA SÅ KLART: Kramar till er båda ni var så duktiga båda två tur att jag filmade så jag kunde höra dom fina kommentarerna om Alma Vilken snygg hund och vilket huvud hon har. Inte dåligt sov gott nu gumman du borde vara vääldigt trött just nu PUSS.

KOMMENTARER:

  • laila säger:
    2009-04-20 | 15:28:22

    HejVännen!

    Tack för dom fina orden om min lilla prinsessa.

    Skönt att det är klart och att hon klarade mt-testet

    hon var hel slut när vi kom hem.

    Vad go han ser ut lilla lotus han är fin han.

    Kram från oss här i stäket

Kommentera inlägget här: